Zasady gry Ekspedycja Express misja Europa są bardzo proste!

Cel gry: Celem gry jest zdobycie jak największej ilości Ekspedycyjnej gotówki. Drużyna, która przez 7 dni zdobędzie jej najwięcej zdobywa nagrody główne.

W grze mamy 4 rodzaje banknotów: 200 PLN, 1000 PLN, 5000 PLN, 10 000 PLN. Każda drużyna musi pilnować swojej gotówki i nie dopóścić do jej zgubienia, zniszczenia czy kradzieży. Wszystkie banknoty są laminowane, odporne na zagniecenia i wodę.

200-small.jpg
1000-small.jpg
5000-small.jpg
10tys-small.jpg

Każdy dzień to dwa etapy

Etap 1: Pierwszy etap rozpoczyna się od porannej wiadomości SMS-owej. Wyślemy ją między 8:00 a 9:00. W niej otrzymacie informację gdzie macie dotrzeć aby wykonać szalone zadanie. Po dotarciu na wskazane miejsce musicie odnaleźć flagę Ekspedycji Express lub tablicę, na której znajduje się opis zadania do wykonania. Czasami zadania będą zaszyfrowane, w kopertach lub ukryte w sposób Wam dotąd nieznany. Zadania będą przeróżne. Czasami wyślemy Wam informacje SMS-em co musicie zrobić, więc w każdej chwili zwrot akcji jest możliwy.
2-small.jpg
1-small.jpg
Etap 2: Gdy już wykonacie zadanie rozpocznie się drugi etap. Otrzymacie kopertę lub informację gdzie znajduje się miejsce finałowe danego dnia. Drużyna, która dotrze najszybciej we wskazane miejsce otrzymuje najwięcej ekspedycyjnej gotówki. Gotówka jest przyznawana każdej drużynie, która przed godziną 22:00 dotrze do miejsca finałowego. Drużyny, które dotrą pierwsze na miejsce finałowe danego dnia mogą liczyć na niespodzianki i nagrody dodatkowe.

Po dotarciu do miejsca finałowego danego dnia, drużyna ma czas by odnaleźć miejsce noclegowe, odpocząć, na spokojnie zjeść czy też odjechać nieco dalej od pozostałych drużyn. Taktyka dowolna.

Jeśli nie uda Ci się dotrzeć lub wykonać zadania to nic straconego. Zawsze możesz zrobić sobie kilkugodzinną czy nawet jednodniową przerwę i czekać na poranną wiadomość o nowym miejscu, do którego należy dotrzeć. Nikt podczas gry nie odpada :)


Rozliczanie za dotarcie na finał dnia (ekspedycyjna gotówka):
1 Miejsce - 18 000 PLN
2 Miejsce - 17 000 PLN
3 Miejsce - 16 000 PLN
4 Miejsce - 15 000 PLN
5 Miejsce - 14 800 PLN (Każde kolejne o 200 PLN mniej)

W grze wolno:

  • Korzystać z internetu, urządzeń lokalizacyjnych, aparatów, kamer itp.
  • Posiadać gotówkę na własne wydatki.
  • Spać na własny koszt w schroniskach/hostelach/hotelach.
  • Dogadywać się i wymieniać informacjami z innymi drużynami.
  • Omijać zadania bonusowe.
  • Korzystać z pomocy osób 3-cich.
  • Korzystać z transportu miejskiego w miastach.
  • Korzystać z autostopu w celu przemieszczania się.
  • Otrzymywać od osób 3-cich podarunki, rzeczy, datki itp.
  • Korzystać z komunikacji międzymiastowej (pociągów, autobusów itp) - na własny koszt
Rozumiemy, że czasem bywają trudne momenty lub znajdziecie się w miejscu, z którego nie ma szans się wydostać dlatego pozwalamy na korzystanie z płatnego transportu miejskiego (nie dotyczy BlaBlaCar, Uber, Taxi itp). Trasa jest stworzona w taki sposób, że i tak najszybszym środkiem poruszania się jest autostop. Warunkiem uznania wyniku na koniec gry jest przedstawienie 15 zdjęć z autostopu (zdjęcie z środka auta). 
4.jpg
7-small.jpg

W grze nie wolno:

  • Niszczyć lub zabierać wskazówek, tablic, zadań przeznaczonych dla wszystkich uczestników.
  • Wyrzucać otrzymanych materiałów.
  • Korzystać z BlaBlaCar'a, Taxi, Uber itp
  • Przekazywać i/lub zabierać zdobytej gotówki innym drużynom.
  • Rezygnować z wykonywania zadań obowiązkowych chyba, że czas na ich realizację został wykorzystany.
  • Rozdzielać się w drużynie na więcej niż 100 metrów.
  • Kupować rzeczy potrzebnych do wykonania zadania.
  • Niszczyć/kraść elementów gry - flag, znaków, drogowskazów, TED'a. Oprócz JOKERÓW

TED - Szkodnik czy przyjaciel?

557121744dd9914c925b01e7d641.jpg
Poznajcie TEDa - będzie z nami podróżował przez 7 dni. Ted ma już kilka lat, urósł dość duży bo mieży sobie 130 cm, lekko przy kości ale za to uwielbia podróże i przygody. Za opiekę nad TEDem będziemy płacić każdego dnia. Drużyna, która dotrze z TEDem na finał danego dnia, otrzymuje dodatkowe 5000 PLN. Drużyna, która dotrze z nim po 7 dniach przygody na finał Ekspedycji Express misja Europa otrzyma 5% więcej zdobytej kasy! 

Na początku gry wylosujemy drużynę, która otrzyma TEDa. W każdym momencie można go oddać innej drużynie. Wystarczy do niej podbiec i krzyknąć "TED CHCE DO WAS". Drużyna, która otrzyma TEDa musi go zabrać i z nim podróżować.

Za pozostawienie TEDa grosi kara w wysokości: -30 000 PLN ekspedycyjnej gotówki.

To czy TED okaże się zbawieniem i dzięki niemu zarobicie czy będzie tylko utrudniał i przeszkadzał w podróży, dowiemy się niebawem podczas 7 dniowej przygody!

TED jest odbierany na koniec finału danego dnia i przekazywany losowo innej drużynie.
Każdy znaleziony Ekspedycyjny JOKER jest wart sporo gotówki. Ile - dowiecie się podczas gry. Na pewno warto szukać na całej trasie JOKERÓW. Znajdziecie je w miastach, wsiach, przy miejscach finałowych i podczas wykonywania zadań. 

Nie będzie to jednak proste. Aż 500 JOKERów zostało rozmieszczonych w różnych miejscach na naszej trasie 1000 km. Spostrzegawczość i szczęście na pewno będą potrzebne.

Pieniądze wypłacimy tylko wtedy gdy zdążycie dotrzeć 6 lipca na wielki finał Ekspedycji Express misja Europa przed 19:00

EKSPEDYCYJNY JOKER

amulet.jpg
02.jpg
01.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg

Dane kontaktowe:

lubie@ekspedycjaexpress.pl

tel. 509 695 078

TTA GROUP SP. Z O.O.

ul. Sołtysowicka 62A, 52-203 Wrocław

NIP 8952159692